در نشست خبری مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای استان مطرح شد:

متاسفانه فرهنگ مهارت آموزی به فراموشی سپرده شده است

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۹۹۹۵
متاسفانه فرهنگ مهارت آموزی به فراموشی سپرده شده است
مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای استان در نشست خبری صبح امروز خود با اصحاب رسانه گفت:متاسفانه فرهنگ مهارت آموزی به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،اسما کریمی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر فعالیت های انجام شده در فنی و حرفه ای استان  را با رشد کیفی و کمی رضایت بخشی اعلام کرد و اهم فعالیتهای اداره کل را در بخش های مختلف آموزشی و اداری تشریح کرد.

وی از مدرک گرایی در جامعه به عنوان یک آفت یاد کرد و تصریح کرد:بدون شک جامعه ای توانمد است که بتواند مهارت های شغلی مورد نیاز خود را تامین کند.

وی طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار،طر تکاپو،طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی،تبیین نقش و ... را از اهم اولیت ها و  طرح های این اداره کل خواند.

مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای استان با بیان اینکه اشتغال استان در بخش خدمات از میانکین کشوری بالاتر است تصریح کرد:علت این امر توسعه رسته های حمل و نقل،خدمات و توسعه مشاغل وابسته به آن است.

کریمی توانمندسازی ساکنین بافت های فرسوده را از اهم فعالیت های این اداره کل در  حوزه کاهش آسیب های اجتماعی خواند و تصریح کرد:توانمند سازی ساکنین این مناطق همراه با آموزش های فنی و حرفه ای خواند.

وی همچنین از تحقق ۱۰۰ درصری تعد اشتغال این اداره کل خبر داد و فزود: خوشبختانه امسال ۳۰۰ نفر تعهد سه ماه اول این اداره کل تحقق یافت.

این مقام مسول همچنین از گشترش آموزش ها در مناطق محروم بشاگرد.بستک، سیریک و هرمز با همکاری خیرین خبر داد .

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز