دکتر همتی در همایش سراسری روسا و کارشناسان ارشد حقوقی تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی سرمایه گذاری‌های جدید و بزرگی در هرمزگان داشته باشد

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۷۱۰۱۶
سازمان تامین اجتماعی سرمایه گذاری‌های جدید و بزرگی در هرمزگان داشته باشد
استاندار هرمزگان گفت: از سازمان تامین اجتماعی می‌خواهیم، سرمایه گذاری‌های جدید و بزرگی در استان هرمزگان داشته باشد.

به گزارش برگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در همایش سراسری روسا و کارشناسان ارشد حقوقی تامین اجتماعی که در بندرعباس برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هرمزگان را سرزمین استعدادها و توانمندی‌ها دانست و عنوان کرد: این استان دو هزار و 400 کیلومتر مرز ساحلی دارد و وجود معادن وسیع، تولیدات گسترده کشاورزی، محصولات شیلاتی، نفت و گاز و برخورداری از چهار شبکه حمل و نقل از ظرفیت‌های هرمزگان است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان با توجه به قرارگیری در کنار تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان نقش استراتژیکی برای کشور دارد.

استاندار هرمزگان به نقش مهم تامین اجتماعی در این استان اشاره کرد افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری در این استان فعال هستند و تامین اجتماعی نیز بخش زیادی از جمعیت را در هرمزگان تحت پوشش قرار داده است.

همتی تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتیم مقرر شد، کارگروه مشترکی از استان هرمزگان و تامین اجتماعی برای پیگیری فعالیت‌های این سازمان در هرمزگان تشکیل شود.

وی بیان داشت: امیدواریم با این پیگیری‌ها سازمان تامین اجتماعی سرمایه گذاری‌های جدید و بزرگی در استان هرمزگان داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه تهاتر بدهی‌های دولت با سازمان تامین اجتماعی و همچنین پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سازمان تامین اجتماعی نیز رایزنی‌های خوبی صورت گرفت.

همتی اضافه کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی، تامین اجتماعی همراهی خوبی با واحدهای تولیدی بدهکار به تامین اجتماعی داشته تا این واحدها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز