پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بمناسبت دهه مبارک فجر

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۳:۴۳
کد خبر: ۶۷۱۰۶۷
​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با صدور پیامی، آغاز ایام الله مبارک دهه فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تلاشگران صنعت حمل و نقل و راهداران گرامی و آحاد جامعه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، داریوش باقر جوان  ضمن تبریک به همه فجر آفرینان گفت:  انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد .انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، وابسته به بیگانه ، یکپارچه به پاخاستند و در چنین روزهایی فرشی از صداقت به پهنای ایران زمین گستردند و حضور امام عشق را در فضای این آب و خاک محقق ساختند و انقلاب بزرگ و تاریخ‌ ساز خود را به پیروزی رساندند.

اینجانب این ایام خجسته را به محضرمقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به پیشگاه ارواح طیبه شهدا وامام شهدا به محضر یکایک ملت شریف ایران وخانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان تبریک وتهنیت عرض می کنم.

 

نظر شما