پیمان عالی زاده خبر داد:

اجرای طرح مبارزه با جوندگان در نوار ساحلی شهر بندرعباس

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۲:۰۸
کد خبر: ۶۷۳۴۶۶
اجرای طرح مبارزه با جوندگان در نوار ساحلی شهر بندرعباس
بندرعباس ایرنا- مدیرعامل پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس با اشاره به آغاز اجرای طرح مبارزه با جوندگان در پارکها و نوار ساحلی این شهر، گفت: این طرح در 17 کیلومتر از نوار ساحلی و 41 هکتار از پارکهای ساحلی اجرا می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، پیمان عالی زاده معاون سازمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به شهروندان، گفت: این طرح با همکاری واحد حفظ نباتات و در راستای اجرای برنامه کنترل جمعیت جوندگان، جلوگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و جانوران و بحث بهداشت محیط در فصول مختلف سال و در بازه های زمانی منظم توسط سازمان اجرا می شود.

وی ادامه داد، این طرح بصورت فصلی و چهار بار در طول سال به استثنای فصل زمستان که با توجه به حضور مسافران و میهمانان نوروزی در اسفند ماه هم اجرا می شود، توسط سازمان پیاده می شود و در همین راستا طی این مرحله بوستان ها و فضای سبز ساحلی حوزه منطقه یک به وسعت 42 هکتار طعمه گذاری شد.

عالی زاده خاطرنشان کرد، سایر بوستان ها و فضای سبز سطح شهر نیز در این دوره طعمه گذاری خواهد شد تا شاهد افزایش بیش از حد تعداد این جوندگان در اماکن مختلف و خصوصا نوار ساحلی نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز