همزمان با دهه مبارک فجر :

اولین سایت آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران میناب راه اندازی شد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۷۴۰۵۱
اولین سایت آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران میناب راه اندازی شد.
اولین سایت آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان میناب در استان هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عباس آرمین سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای میناب خبر داد : همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ، اولین آزمون آنلاین کارآموزی با شرکت ۵۵ نفر کارآموز و با ۱۲ دستگاه رایانه ۱۶ بهمن 96 درسایت آزمون الکترونیکی مرکز برادران میناب برگزار شد.

عباس آرمین افزود : در آزمون های سنجش مهارت، تمام فرآیندهای برگزاری آزمون های ادواری سنجش مهارت از مرحله ثبت نام ، اخذ کارت ورود به جلسه و اجرای آزمون کتبی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد ، آزمون الکترونیکی به صورت آنلاین برگزار می شود و آزمون شونده پس از پایان آزمون می تواند بلافاصله  نمره کتبی خود را  دریافت کند و پس از اتمام آزمون های کتبی برنامه ریزی برای اجرای آزمون های عملی توسط کارشناسان آزمون صورت می گیرد و از طریق سایت اداره کل و مراکز به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

 

در ادامه ،تیمور شیخ آبادی رئیس اداره ارزشیابی مهارت استان هرمزگان گفت : در سطح استان در حال حاضر 4 سایت آزمون الکترونیکی با 77 دستگاه رایانه و امکانات لازم در شهرستانهای بندرعباس ،بندر لنگه ،قشم و میناب وجود دارد .

رئیس اداره ارزشیابی مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای استان ،ارائه خدمات با نهایت سرعت، کیفیت و دقت و اعلام نتایج آزمون به صورت برخط و آنلاین ، کاهش هزینه های متقاضیان بخش دولتی و آموزشگاههای آزاد و هم چنین کاهش هزینه های سازمان ، تسریع در به روز رسانی محتوای آزمون با تغییر محتوای استاندارد های آموزشی از مزایای آزمون الکترونیکی دانست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز