فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

هیچ ملتی به عظمت ملت ایران در برابر استکبار مقاومت مقتدرانه نداشته است

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۱:۲۲
کد خبر: ۶۷۶۱۰۳
هیچ ملتی به عظمت ملت ایران در برابر استکبار مقاومت مقتدرانه نداشته است
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این جمعیت پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باز هم مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبارگران جهانی زد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛سردار رضا ترابی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: هیچ ملتی به عظمت ملت ایران در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی مقتدرانه نداشته است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از زوایای مختلفی با راهپیمایی هر ساله تفاوت دارد و مهم‌ترین بخش آن نیز حضور مردم برای پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران و اسلام است.

سردار ترابی افزود: هیچ ملتی به اندازه ملت ایران در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی نکرده است و ثمره این مقاومت نیز امنیت، ثبات و اقتداری است که اکنون جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری‌های امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی در سراسر جهان یافته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) عنوان کرد: تجربه تاریخی نشان داده که هر ملتی که در برابر استکبار کوتاه بیاید، زبون و خار خواهد شد اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود به ملتی الهام‌بخش در جهان اسلام و در سراسر دنیا تبدیل شده است.

سردار ترابی با بیان این که امروز روز اثبات وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلابی خویش است، گفت: این جمعیت پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باز هم مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبارگران جهانی زد و نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان استوار، پایدار و مردمی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز