رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب خبر داد:

۲۰۰ دانش آموز برترمنطقه شهاب تجلیل شدند

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۰:۲۳
کد خبر: ۶۷۶۵۹۴
۲۰۰ دانش آموز برترمنطقه شهاب تجلیل شدند
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب گفت: 200 نفر دانش اموز و همکاران برتر که در مسابقات منطقه ای و استانی برای منطقه شهاب افتخار افریده اند،تقدیر شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب ؛ سید مسلم دریانورد افزود: با برنامه ریزی خوب همکاران حوزه پرورشی ما شاهد رقابت بیش از یکهزار و 200  دانش اموز در مسابقات قرآنی بوده ایم.

وی ادامه داد:  با توجه  به نزدیکی پایان سال تحصیلی، امروز ما در منطقه  بیش از هر روز دیگر نیازمند انسجام، اتحاد و تمرکز در امور هستیم و هیچ زمانی برای از دست دادن فرصت‌ها نداریم و باید در کنار هم قرار گیریم تا انتظاراتی که از حوزه‌های مختلف وجود دارد، محقق شود.

این مقام مسول ضمن تقدیر از تلاش همکاران در برگزاری منظم این رویداد قرآنی بیان کرد: امیدواریم که با حمایت اولیا و تلاش همکاران فرهنگی و برنامه ریزی خوب حوزه معاونت پرورشی این  دانش آموزان و استعداد های کشف شده  در مقاطع بالاتر  بتوانند در مسابقات استانی و کشوری مقام های در خور شانی را کسب کنند.

وی  بیان کرد: قران کریم جامع ترین برنامه زندگی برای هدایت انسان به سوی نور و رستگاری و رسیدن به یک زندگی سرشار از موفقیت و آرامش است و  با برگزاری این مسابقات بی شک دانش آموزان این منطقه از این مائده الهی بهره می گیرند به اخلاق الهی منور می شوند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز