کشف بیش از ۷ میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۷۷۱۹۱
کشف بیش از ۷ میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس
گروه استان ها- هرمزگان- فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از کشف بیش از 7 میلیون و 820 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "محمد اسماعیل مشایخ" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اطلاعات رسیده مبنی بر تخلیه محموله قاچاق در خورهای ساحل گچین و سپس انتقال و دپو در این روستا ، موضوع کشف محموله قاچاق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود : در بررسی های دقیق و گشت زنی نامحسوس در منطقه مشخص شد قاچاقچیان سیگار قاچاق را از طریق دریا درخورهای غیر مجاز تخلیه و پس از دپو در سایر استان های کشور توزیع می کنند .

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد : با اقدامات پوششی و اطلاعاتی ، ماموران محل دپوی محموله قاچاق را در یکی از محلات بندر عباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر 7 میلیون و 520 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و در این رابطه فردی را که محموله قاچاق را به انبار انتقال داده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مشایخ ، تصریح کرد: در ادامه با همکای فرد دستگیر شده ، محل دپو دیگری در روستا شناسایی و پس از اعزام ماموران به محل  300 هزار نخ سیگار قاچاق دیگر در آن محل کشف شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه جمع کل سیگارهای قاچاق کشف شده 7 میلیون و 820 هزار نخ است ، اظهار داشت: بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق مکشوفه بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز