مأموریت های پلیس مصداق امربه معروف و نهی از منکر است

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۵:۱۲
کد خبر: ۶۷۸۷۰۲
مأموریت های پلیس مصداق امربه معروف و نهی از منکر است
گروه استان ها-هرمزگان- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان مأموریت های پلیس را مصداق امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی" به همراه معاون هماهنگ کننده و معاون اجتماعی استان با حضور در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه با وی دیدار کردند.

آیت الله "غلامعلی نعیم آبادی" نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این دیدار بیان داشت : امنیت و احساس امنیت امری حیاتی برای جامعه محسوب می شود که با انفاس گرم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در کشور ما محقق شده است و واقعا بر این نعمت الهی بر خود می بالیم.

وی با بیان اینکه به پلیس مکتبی در کشور خود افتخار می کنیم، اظهار داشت: پلیس ما دارای نظم و انضباط خاصی است که در سطح منطقه بی نظیر است.

آیت الله نعیم آبادی، مأموریت های پلیس را مصداق امربه معروف و نهی از منکر عنوان و تصریح کرد: ایجاد امنیت مهمترین مطالبه مردم است و نیروی انتظامی نیز توانسته به بهتریت شکل امنیت را در جامعه برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم تا رضایتمندی شهروندان ایجاد شود، اذعان داشت:حرکت اقتصادی در جامعه باید براساس قانون انجام شود .

 امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با مردم می بایست برخوردی قاطع و توأم با رأفت باشد از زحمات کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی و همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی ، مطرح کردن موارد قانونی از تریبون نماز جمعه را به عنوان سنگری اعتقادی، مهم و اثر گذار دانست.

سردار"عزیزاله ملکی" فرمانده انتظامی استان در ادامه به نقش و جایگاه ائمه جمعه به عنوان معتمدین جامعه یاد کرد و آنها را قشری اثر گذار و اثر پذیر برای انتقال مفاهیم و بیان دقیق فرامین مقام معظم رهبری دانست.

وی با اشاره به وقوع ناآرامی های اخیر از حمایت های بی دریغ نماینده ولی فقیه در استان قدردانی و تصریح کرد: میزان امنیت ملی در جامعه به میزان مشارکت مردم بستگی دارد ، هرچه مشارکت بیشتر باشد به تبع آن امنیت عمومی نیز بالا خواهد بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رسالت مهم نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت در جامعه است، اظهار داشت: ما با حمایت های ائمه جمعه ، مسئولان و مشارکت مردم با هرگونه هنجار شکنی با جدیت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد و ارائه خدمت بی منت به مردم را در دستور کار خود قرار داده و برآن می بالیم.

سردار ملکی با اشاره به کشف 78 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری، اظهار داشت:از ابتدای امسال تا کنون با تلاش همکارانم شاهد کاهش 11 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در استان بوده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز