کشف ۱۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۷۹۲۹۹
کشف ۱۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان
گروه استان ها - هرمزگان - فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش 116میلیارد و 44 میلیون ریال، طی یک هفته گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سردار "عزیزاله ملکی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی طی یک هفته گذشته،با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده ، 64دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران 380هزار نخ سیگار، 258هزار و 930متر پارچه، یک هزار و 493دستگاه لوازم خانگی،40 قطعه خودرویی، 790 لیتر سوخت، 600کیلو برنج، 279 راس دام و 3 هزار و 532 ثوب البسه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 116میلیارد و 44میلیون ریال عنوان کرد.

سردار ملکی بیان کرد: طی این مدت 103 فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و 7 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل که 102 متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز