نشست توجیهی ارتقاء سلامت اداری به دستور استاندار هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۶:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۹۹۵
نشست توجیهی ارتقاء سلامت اداری به دستور استاندار هرمزگان برگزار شد
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: به دستور استاندار هرمزگان مبنی بر تکریم ارباب رجوع در استان توسط دستگاه های اجرایی، نشست توجیهی ارتقاء سلامت اداری با مسئولان بازرسی و مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اصغر جهانگیری در این نشست بر تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و بیان داشت: باید مسئولان بازرسی هر دستگاه رضایتمندی مردم از عملکرد آن دستگاه اجرایی را مد نظر قرار دهند و نظارت بیشتری بر پیگیری مسائل مردم داشته باشند.       

وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از واجبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید به درستی در ادارات و دستگاه های اجرایی انجام گیرد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان افزود: با هر دستگاهی که نتواند رضایت مردم را به درستی جلب کند و نارضایتی از آن بیشتر باشد، برخورد قانونی خواهد شد و این نظارت بر عهده مسئولان بازرسی از عملکرد هر دستگاه است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در بحث تکریم ارباب رجوع به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه به دنبال اصلاح کار و نحوه رفتار درست با مردم در دستگاه های اجرایی استان هستیم و استاندار هرمزگان نیز بر این مهم همواره تاکید دارند.

وی تاکید کرد: مشکلات و کمبود بودجه نباید موجب نارضایتی مردم از دستگاه اجرایی شود و مدیران خلاق و نوآور می توانند با ابداعات جدید و تازه موجب رضایت مردم از دستگاه خود شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز