مدرس خبر داد:

تصویب اجرای هفت طرح تولیدی و صنعتی در کمیته ماده هشت استان هرمزگان

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۶:۵۰
کد خبر: ۶۸۰۰۰۰
تصویب اجرای هفت طرح تولیدی و صنعتی در کمیته ماده هشت استان هرمزگان
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تصویب اجرای هفت طرح تولیدی و صنعتی در کمیته ماده هشت استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در نشست کمیته ماده هشت ضوابط استقرار فعالیت های صنعتی، خدماتی و تولیدی براساس مسائل زیست محیطی در استان هرمزگان، عنوان کرد: در این جلسه هشت پرونده مطرح شد که پنج پرونده مربوط به احداث سایت های پرورش میگو در شهرستان سیریک، قشم و میناب بود که با چهار پرونده موافقت و یک پرونده نیز جهت بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه ارجاع شد.

وی ادامه داد: همچنین سه پرونده مربوط به تولید شیشه فلوت و رفلکس آینه در در منطقه خونسرخ و پودر ماهی هرمز در شهرستان بندرعباس به همراه احداث جایگاه سوخت در شهر میناب مطرح و با نظر تمامی اعضا مورد موافقت قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: در مواردی که امکان اجرای ضوابط استقرار فعالیت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در استان وجود نداشته باشد مراتب در کارگروهی به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و نمایندگان ادارات صنایع و معدن، حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی، نیرو و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار می گیرد تا با در نظر گرفتن مواردی از قبیل فرایند تولید، توپوگرافی منطقه و شرایط اقلیمی، ظرفیت قابل تحمل محیط زیست و رعایت گسترش شهرها و روستا تصمیم گیری شود.

مدرس بیان داشت: تصویب این طرح ها می تواند کمک بسیار زیادی به ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال مولد در سطح شهرستان های استان داشته باشد.

 

نظر شما