سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

کیفیت خدمت رسانی به گردشگران نوروزی در هرمزگان افزایش می یابد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۶:۳۶
کد خبر: ۶۸۰۴۳۷
کیفیت خدمت رسانی به گردشگران نوروزی در هرمزگان افزایش می یابد
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: تلاش ما بر این است که برای نوروز 97 با کیفیت بهتر و بیشتر، آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را در هرمزگان داشته باشیم.

به گزارش خبرزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در سومین جلسه ستاد خدمات سفر استان هرمزگان، عنوان کرد: تمامی دستگاه های عضو این ستاد در امور مختلف از خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت با هماهنگی این ستاد موظف هستند تا با ارائه خدمات به مسافران، اوقات خوشی را برای هموطنان در سفر به هرمزگان به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که برای نوروز 97 با کیفیت بهتر و بیشتر، آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را در هرمزگان داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ضمن تشریح وظایف دستگاه ها در ستاد اجرایی خدمات سفر از مسئولین این کمیته ها خواست تا برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمانان نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند.

مدرس تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت ها برای معرفی بهتر استان هرمزگان را یک امر ضروری برای جذب گردشگران و مهمانان نوروزی دانست و گفت: در این زمینه آموزش و آگاهی رسانی و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز