پیکرهای مطهر ۲۵ شهید گمنام در هرمزگان تشییع و خاکسپاری می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۸۰۴۴۳
پیکرهای مطهر ۲۵ شهید گمنام در هرمزگان تشییع و خاکسپاری می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان از برگزاری آیین تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۲۵ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛سردار حمید سرخیلی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان ضمن تسلیت سالروز شهادت ام الائمه حضرت زهرا(س)، عنوان کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام در بندرعباس عصرپنج شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ از روبروی تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش تا آستان مقدس امامزاده سیدمظفر(ع) برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه ۱۲ شهید در بندرعباس و ۷ شهید در بندرلنگه تشیع و خاکسپاری می شود، افزود: آیین تشیع شهدای گمنام در شهرهای بندرعباس و بندرلنکه روز پنجشنبه به صورت همزمان برگزار می شود

سرخیلی در تشریح جدول زمانبندی تشیع و تدفین شهدا در بندرعباس بیان کرد: اهالی سرخون و سیاهو در روز جمعه، رضوان شنبه رضوان، ایسین یکشنبه، گچین دوشنبه، ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه هرمزگان روز سه شنبه میزبان شهدا هستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۲ شهید بندرعباس، ۲ شهید در سیاهو، ۲ شهید در سرخون ۲، شهید شهید در رضوان، ۲ شهید در ایسین، سه شهید در گچین پایین و ارتفاع کوه امام خامنه ای(حفظه الله) و یک شهید نیز در ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس تدفین می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: ۷ شهید پس از تشیع در ستاد منطقه پنجم ندسا، شهرک امام محمدباقر(ع) و بندر مغویه شهرستان بندرلنگه آرام خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: چهار شهید نیز به شهرستان رودان منتقل خواهد شد و پس از تشیع پیکرهای مطهر دو شهید در بخش جغین و دو شهید نیز در روستای خراجی خاکسپاری می شود.

سرخیلی اضافه کرد: اهالی شهید پرور روستای بناب بخش رویدر شهرستان بندرخمیر نیز روز جمعه میزبان دو شهید گمنام هستند که پس از تشیع در این روستا دفن خواهند شد.

وی افزود: این شهدا در عملیات های والفجر یک و چهار، محرم، قادر، بدر، کربلای دو وتک دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسیده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز