روحیه توحیدی باید درخانواده های تقویت شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۵۴۴
روحیه توحیدی باید درخانواده های تقویت شود
اگر بخواهیم خانواده ها از آتش نفوذ فرهنگی غرب در امان باشند لازم است روحیه توحیدی و ولایت پذیری را در خانواده ها تقویت کرد و از سویی ویژگی های خانواده مهدوی را نیز به مردم معرفی کرد. رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : خانواده یک نظام کوچک اجتماعی است که نیازمند نظم ، مدیریت و تدبیر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی خانواده مهدوی در میناب  افزود: ارتقاء دانش دینی خانواده ها، ترویج مبانی خانواده مهدوی  و آگاهی دادن به جوانان در خصوص ویژگی های خانواده دینی از جمله  داشتن روحیه توحیدی، ولایت پذیری و اخلاق نیک  از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

وی تصریح کرد: ارتقاء دانش دینی خانواده ها و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان میناب و آشنایی آنها با ویژگی های خانواده مهدوی از اهداف دیگر این دوره آموزشی بود .

 حجت الاسلام والمسلمین شرفی بیان داشت : متاسفانه استکبار با بهره گیری از شبکه های مجازی و ماهواره ها بنیان خانواده دینی  و کم رنگ کردن ارزش های دینی را مورد هدف قرار داده است .

وی عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و اطلاع رسانی درست در خصوص اسلام ناب محمدی  خانواده ها  و جوانان را در مقابل شبه افکنی دشمنان مصون نگه داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز