رییس اداره استعداد یابی و بهره برداری اداره کل منابع طبیعی هرمزگان:

۲۵۰۰هکتار از اراضی ملی استان به امور اراضی واگذار شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۸۱۵۲۰
۲۵۰۰هکتار از اراضی ملی استان به امور اراضی واگذار شد
رییس اداره استعداد یابی و بهره برداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان از واگذاری 2500 هکتار از اراضی ملی استان به امور اراضی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حمید حسین پور گفت:در راستای وظایف ذاتی این اداره با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری 526 هکتار  از اراضی ملی در شهرستان های بندرعباس ، سیریک، میناب ، بستک ، بندرلنگه ، قشم ، بندرخمیر  ، حاجی آباد و پارسیان ضمن بررسی میدانی محدوده های مستعد جهت اجرای طرح های مختلف صنعتی و کشاورزی استعداد یابی شد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری نمود: انشاا... با این اقدام بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال و فعالیت های اقتصادی و عمرانی در سطح استان استقبال و تسریع قابل ملاحظه ای از این اقدامات را شاهد باشیم.

 

 

 

بیش از 17 هکتار از اراضی ملی استان هرمزگان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت منایع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از رفع تصرف 17 هکتار از اراضی ملی در بهمن ماه سال جاری بر اساس حکم قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ رحیمی نیا گفت : بیش از 17 هکتار از اراضی ملی در شهرستان بندرعباس که در سنوات گذشته توسط متصرفین تصرف شده بود در بهمن ماه در راستای اجرای احکام قضایی رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

وی افزود : ارزش ریالی این میزان از اراضی ملی بیش از 780 میلیون ریال می باشد.

رحیمی نیا از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف ، تخلف ، آتش سوزی ، قطع درختان ، دام مازاد بر ظرفیت در عرصه های مرتعی شهرستان، موضوع را با شماره تلفن رایگان 1504 اطلاع دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز