معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان مطرح کرد:

هزینه ۵.۶ میلیارد تومانی کمیته امداد هرمزگان برای درمان

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۸:۳۶
کد خبر: ۶۸۲۸۹۵
هزینه ۵.۶ میلیارد تومانی کمیته امداد هرمزگان برای درمان
کمیته امداد هرمزگان تاکنون ارائه خدمات درمانی به 46 هزار بیمار و هزینه کرد مبلغ پنج میلیارد و 600 میلیون تومانی این نهاد را برای درمان مددجویان از طریق بیمه پایه و مکمل در سال 96 بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: ارائه فعالیت‌ها در حوزه حمایت و سلامت خانواده به مددجویان را در سه بخش بیمه پایه، بیمه مکمل و بهداشت هدف‌گذاری شده است که در خصوص درمان مددجویان این نهاد از طریق ارجاع بیماران تحت حمایت به پزشک خانواده خدمات بیمه پایه آنان صورت می‌گیرد.

تاجیک بیان کرد: کمیته امداد هرمزگان تاکنون ارائه خدمات درمانی به 46 هزار بیمار و هزینه کرد مبلغ پنج میلیارد و 600 میلیون تومانی این نهاد را برای درمان مددجویان از طریق بیمه پایه و مکمل در سال 96 بوده است.

وی مطرح کرد: کمیته امداد هرمزگان هم‌اکنون برای رسیدگی به‌سلامت و بهداشت مددجویان با 133 مراکز درمانی شامل: درمانگاه، پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان‌های دولتی، درمانگاه و کلینیک‌های تخصصی سراسر استان، 36 داروخانه قرارداد همکاری دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: سرانه بستری برای هر بیمار تحت حمایت در سال 96 حدود یک‌میلیون و 200 هزار تومان بوده است که تاکنون 18 هزار مددجو به پزشک خانواده و همچنین 32 هزار نفر از مددجویان به پزشک متخصص مراجعه کرده‌اند.

شایسته ذکر است، کمیته امداد استان هرمزگان طی سال 95، بیش از شش میلیارد و 400 میلیون تومان از طریق بیمه پایه و یک میلیارد و 900 میلیون تومان از طریق بیمه مکمل برای هزینه‌های درمان به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز