اختصاص ٢٥ تا ٧٥ میلیون تومان وام اشتغالزایی به فعالیت های نمایشی و فیلم سازی هرمزگان

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۱:۲۸
کد خبر: ۶۸۲۹۴۲
اختصاص ٢٥ تا ٧٥ میلیون تومان وام اشتغالزایی به فعالیت های نمایشی و فیلم سازی هرمزگان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : کارگروه اشتغال و کارآفرینی استان با اختصاص ٢٥ تا ٧٥ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی به فعالیت های نمایشی و فیلم سازی در هرمزگان اختصاص می یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال وکارآفرینی استان با اختصاص ٢٥ تا ٧٥ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی به فعالیت های نمایشی و فیلم سازی در هرمزگان اختصاص می یابد اظهار کرد : با توجه به دریافت موافقت از کارگروه کارشناس اشتغال و کارآفرینی تسهیلات فوق به گروه های نمایش و فیلم ساز دارای پروانه فعالیت اختصاص می یابد.

وی افزود : علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان واحد اشتغال مراجعه یا از طریق سایت اداره کل اقدام کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : زمان ثبت نام تا پایان سال ٩٦ می باشد و متقاضیان می توانند از ٢٦/٦/٩٦ اقدام کنند.

درویش نژاد تسهیلات اشتغالزایی را یکی از بهترین روش ها برای هنرمندان دانست و اظهار داشت : متقاضیان در شهرستان ها همزمان نیز برای ثبت نام می توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر شهرستان مراجعه کنند.  

 

نظر شما