صالحی:

تالار مرکزی بندرعباس درمکان فعلی حفظ شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۸:۳۵
کد خبر: ۶۸۳۴۶۲
تالار مرکزی بندرعباس درمکان فعلی حفظ شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این اعتقاد است که تالار مرکزی (فرهنگی) بندرعباس نیاز این شهرستان است و هم چنان در فضای مرکزی و مکان فعلی آن باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سیدعباس صالحی روز پنجشنبه در پایان سفرخود به شهرستان حاجی آباد هرمزگان درگفت و گو با خبرنگاران افزود: بحث تالار فرهنگی بندرعباس یک بحث قدیمی بوده و طولانی شده است.

وی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول این سال ها بر این باور بوده که این مجموعه با توجه به زمینه سازی و بودجه ای که برای آن صرف شده و اعتباری که در اختیار این طرح قرارگرفته همچنان در فضای فعلی باید حفظ شود. .

وی افزود: به نظر می رسد در این مسیر نظرهای مخالفی نیز وجود داشته اما هنوز ناامید نیستیم و امیدواریم با تلاش های دولت در استان هرمزگان در این خصوص کارها سریع تر انجام بگیرد و به عنوان تالار مرکزی از آن استفاده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری بعد ازظهر روز چهارشنبه وارد شهرستان حاجی آباد در ١٥٠کیلومتری شمال هرمزگان شد.

صالحی درجریان این سفر ضمن ادای احترام به شهدا درنشست با معتمدان محلی، هنرمندان و شورای اداری حاجی آباد شرکت کرد و مسائل و مشکلات مردم را مورد ارزیابی قرار داد.

دستور ساخت تالار مرکزی بندرعباس با ١٧ هزار مترمربع مساحت در سال ١٣٨٣و در دولت هشتم با واگذاری زمین آغاز شد.

عملیات ساختمانی این طرح نیز در دولت نهم و دهم با دستور استاندار وقت با تخصیص اعتبارافزون بر ٢٥٠میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز