شرکت بیش از ١٤٠ نفر از قرآن آموزان موسسه نور روتان در آزمون سراسری

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۶:۲۰
کد خبر: ۶۸۳۴۶۹
شرکت بیش از ١٤٠ نفر از قرآن آموزان موسسه نور روتان در آزمون سراسری
بیش از ١٤٠ نفر از مخاطبین قرانی مختلف در آزمون سراسری قرآن و عترت تحت نظر موسسه قرآن و عترت نور روتان ثبت نام کرده اند و در آزمون های کتبی و شفاهی شرکت خواهندکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور روتان در این خصوص گفت: ١٤٤ نفر از قرآن آموزان در چهاردهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده اند که در حوزه آزمون روستای گچینه اجرا می شود.

اسحق ذاکری با بیان اینکه آزمون رشته های گروه حفظ قرآن کریم در دو نوبت و نمره قبولی ٦٠ از ١٠٠ محسوب می شود که براساس آن به افراد گواهینامه صادر خواهد شد.

ذاکری از مخاطبین قرآنی مختلف این موسسه در روستاهای مختلف شهرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: کانون فرهنگی و هنری بیت العتیق گچینه پایین،کانون فرهنگی و هنری موعود روتان،حوزه علمیه خواهران و طرح فعالان فرهنگی مساجد سیریک با این موسسه همکاری و مشارکت داشته اند و از برنامه های قرانی موسسه و خدمات آن نیز بهره می برند.

وی گفت: موسسه قرآن و عترت نور روتان در راستای عمل به وظیفه ذاتی خود برنامه های مختلفی را چون حفظ قرآن کریم، حفظ صحیفه سجادیه، کلاس های مختلف روخوانی ، دوره حفظ موضوعی قرآن، دوره ی کوتاه مدت تجوید و جلسات ثابت قرائت و دوره ها و طرح های تربیتی قرآنی دیگر را در دستور کار دارد و در آینده نیز طرح های مختلفی را دنبال می کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز