مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره سرود استانی"آوای مسجد" در بندرعباس برگزارشد

۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۹:۳۲
کد خبر: ۶۸۶۳۰۵
مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره سرود استانیآوای مسجد در بندرعباس برگزارشد
نخستین جشنواره سرود استانی آوای مسجد با حضور بیش از 20 گروه شرکت کننده در بندرعباس درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جشنواره سرود استانی«آوای مسجد» ویژه گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس درحال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم، مصطفی رجبیان مدیر اجرایی ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت هرمزگان، شناسایی استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه مضاعف در بین نوجوانان و جوانان عضو کانون ها برای ورود جدی تر به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی و معرفی ظرفیت های هنری در بین کانون های فرهنگی هنری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: در ام القری جهان اسلام شاهد کم لطفی های زیادی از برخی مسئولان نسبت به برگزاری جشنواره قرآن و عترت بودیم.

در ادامه این مراسم، حسینی تبار مسئول کمیته سرود جشنواره قرآن و عترت هرمزگان پیرامون اهمیت این جشنواره و اقدمات و هماهنگی های انجام شده در راستای هرچه بهتر برگزارشدن آن به ایراد سخن پرداخت.

وی اظهارداشت: به گروه های اول تا سوم و گروه برگزیده لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی داده خواهد شد.

مسئول کمیته سرود جشنواره قرآن و عترت هرمزگان تصریح کرد: در این مراسم از خانواده سردار جانباز سلیمان کمالی که دوره قبلی مسابقات مربی گروه سرود مهدی آل محمد روستای سیاهو بود تقدیر خواهد شد.

سپس مجید عباسی از هیئت داوران نیز نکاتی را درخصوص اجرای هرچه بهتر سرود بیان کرد.

گفتنی است، جشنواره «آوای مسجد» به همت کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید و در قالب جشنواره قرآن و عترت 15 اسقند ماه سال جاری در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت روز پنجشنبه مورخ۹۶/۱۲/۱۷ راس ساعت ۸:۳۰ در فرهنگسرای طوبی برگزار می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز