رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کتابخانه‌ی عمومی فردوسی بندر عباس

اجرای طرحهای کتابخانه‌گردی باعث تأمین غذای روح انسانهاست

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۸۷۲۵۳
اجرای طرحهای کتابخانه‌گردی باعث تأمین غذای روح انسانهاست
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کتابخانه‌ی عمومی فردوسی بندر عباس گفت :کتاب غذای روح انسان است و اجرای طرحهایی چون کتابخانه‌گردی باعث تأمین غذای روح انسانها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، جواد بلارک رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس در حاشیه بازدید از کتابخانه فردوسی در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن خرسندی و ابراز خوشحالی از اجرای طرح کتابخانه گردی بیان کرد: اجرای طرح «کتابخانه‌گردی» از بعد فرهنگی و شناساندن کتاب و کتابخانه‌ها به عموم مردم بسیارتأثیر گذار خواهد بود و برگ زرینی را در تاریخ ثبت خواهد نمود. اجرای این طرح سبب می‌شود افراد با کتاب که غذای روح انسان است انس بیشتری بگیرند و به واسطه این مجاورت، فرهنگ جامعه نیز افزایش یابد و به سمت پیشرفت و ترقی سوق خواهیم یافت.

نقش مسئولین نیز در این زمینه نباید از چشمها دور نگه داشته شود و مسئولین برای ترویج کتابخوانی از طریق همکاری برای اجرای چنین طرحهایی باید پیشقدم باشند تا از طریق تبلیغات گسترده بتوان فرهنگ سازی کتابخوانی را به منصه ظهور برسانیم و با کمک همدیگر کشوری آباد را بسازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز