استاندار هرمزگان در ستاد تنظیم بازار استان:

کالاهای اساسی برای تعطیلات نوروز به میزان کافی در هرمزگان ذخیره سازی شده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۰:۳۳
کد خبر: ۶۸۸۶۰۱
کالاهای اساسی برای تعطیلات نوروز به میزان کافی در هرمزگان ذخیره سازی شده است
استاندار هرمزگان گفت: کالاهای اساسی برای تعطیلات نوروز به میزان کافی در هرمزگان ذخیره سازی شده است و از 26 اسفند تا 15 فروردین به طور مداوم گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ و میوه برای تعطیلات نوروز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای تنظیم بازار ایام عید نوروز در هرمزگان صورت گرفته است، عنوان کرد: سیستم نظارت و کنترل بر بازار با جدیت تمام باید در این ایام کار خود را انجام دهد و با گرانفروشان برخورد شود.

وی ادامه داد: کالاهای اساسی برای تعطیلات نوروز به میزان کافی در هرمزگان ذخیره سازی شده است و از 26 اسفند تا 15 فروردین به طور مداوم گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ و میوه برای تعطیلات نوروز توزیع خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: بخش خصوص مسئولیت توزیع اقلام و کالاها را بر عهده گرفته است و با هماهنگی و از طریق اصناف این کالاها توزیع و عرضه خواهد شد.

همتی بیان داشت: به مردم و گردشگران اطمینان می دهیم که سیستم بازار در هرمزگان به خوبی مدیریت و تنظیم خواهد شد و اعضای این ستاد هم در تعطیلات آمادگی کامل را خواهند داشت تا روزهای خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

وی گفت: به شکلی برنامه ریزی شده است که همواره در بازار و محل های عرضه کالا موجود باشد.

 

نظر شما