معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

کشف مواد مخدر در هرمزگان پنج درصد افزایش یافت

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۵:۴۹
کد خبر: ۶۹۶۰۸۸
کشف مواد مخدر در هرمزگان پنج درصد افزایش یافت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کشف مواد مخدر در هرمزگان در سال ۹۶ ، پنج درصد بیشتر از سال ۹۵ بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از افزایش پنج درصدی کشف مواد مخدر در هرمزگان خبر داد و بیان داشت: کشف مواد مخدر در هرمزگان در سال ۹۶ ، پنج درصد بیشتر از سال ۹۵ بود.

وی ادامه داد: مجموعه نیرو‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و سپاه در سال ۹۶ بیش از ۹۰ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با وجود افزایش کشفیات مواد مخدر، تعداد دستگیر شدگان با کاهش هزار نفری در حدود سه هزار و 700 نفر بود که نشان از کیفی شدن مبارزه با مواد مخدر و مقابله با باند‌های قاچاق کلان است.

اکرمی تصریح کرد: دراین مدت ۵۹۰ خودروی توقیف شده از قاچاقچیان در استان به ارزش بیش از 10 میلیارد تومان به فروش رسید و پول آن به حساب خزانه واریز شد.

وی گفت: برای پیشگیری عملی از گرایش به مواد مخدر، مصوب شد اداره کل ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی فرمانداری‌ها و شهرداری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در محله‌ های در معرض خطر اجرا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه مراکز درمان معتادان نیز کمبود‌هایی در استان وجود دارد که مصوب شد دانشگاه علوم پزشکی برای رفع کمبود‌ها برنامه ریزی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز