کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۸:۴۰
کد خبر: ۶۹۸۵۵۵
کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه
گروه مرزبانی –فرمانده دریابانی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:طی عملیاتی روز گذشته مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه موفق به کشف بالغ بر 9 میلیارد ریال قاچاق و دستگیری 6 نفر متهم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ"علی اصغر خرم روی"صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه گفت:مرزبانان ناوگروه شناوری بندر کنگ در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوز استحفاظی می باشد بلافاصله گشت های دریایی را به موقعیت اعلامی اعزام کردند.

سرهنگ"خرم روی"افزود:در بررسی های بعمل آمده مشخص شد شناور یادشده از کشور امارات بارگیری و به مقصد بندر بوشهر در حال حرکت می باشد.

وی ادامه داد:با شناسایی و توقیف شناور فوق و در بازرسی دقیق از 2هزارو500کیلوگرم برنج،224جفت کفش،120تخته پتو،یک هزارو750کیلوگرم گردو،4هزارکیلوگرم چای،28هزارو400متر پارچه،4هزارو32 ثوب البسه قاچاق که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود را کشف شد.

به گفته وی در این رابطه 6 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع مسئول شدند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد:کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف در این عملیات را 9 میلیاردو 454 میلیون و 900 هزار ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ"علی اصغرخرم روی"در خاتمه اذعان داشت:دریابانی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب عزم خود را جزم کرده تا با مجموعه تحت پوشش و امکانات و ظرفیت‌های دراختیار به اهداف متعالی رهبری گام بردارد و دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز