نماینده مردم هرمزگان با فرمانده سپاه امام سجاد(ع) دیدار کرد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۹۹۴۳۱
نماینده مردم هرمزگان با فرمانده سپاه امام سجاد(ع) دیدار کرد
نماینده مردم بندرعباس،قشم ،حاجی آباد،بندرخمیر،ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ، حسین هاشمی تختی ظهر امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با حضور در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با سردار ترابی فرمانده امام سجاد (ع) و جمعی از معاونان و پاسداران این فرماندهی دیدار و میلاد حضرت اباعبدالحسین (ع) ،میلاد حضرت عباس (ع)و امام زین العابدین (ع)را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس،قشم ،حاجی آباد،بندرخمیر،ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ، حسین هاشمی تختی ظهر امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با حضور در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با سردار ترابی فرمانده امام سجاد (ع) و جمعی از معاونان و پاسداران این فرماندهی دیدار و میلاد حضرت اباعبدالحسین (ع) ،میلاد حضرت عباس (ع)و امام زین العابدین (ع)را تبریک و تهنیت گفت.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت در این دیدار اظهار داشت :سپاه منشا امنیت و اقتدار کشور در برابر تهدیدات دشمنان بوده و هجمه های متعدد به سپاه نیز بواسطه کارآمدی این نیروی انقلابی در خنثی سازی تهدیدات است.

وی تصریح کرد: نقش سپاه در دوران دفاع مقدس در ایجاد بسیج عمومی و هدایت ظرفیت های عظیم مردمی به سوی جبهه ها از یک سو و مقابله مستمربا ناامنی های دشمنان و تداوم این نقش در عرصه های جدید برای حفظ انقلاب اسلامی در سال های بعد از جنگ تحمیلی تاکنون سبب شده تا بتوان در هر شرایطی به سپاه اتکا کرد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس نام گذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار را مورد اشاره قرار داد و گفت : رسالت سنگین پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و امنیت و اقتدار کشور به پاسداران غیور ایران سپرده شده و ایفای شایسته این مسئولیت در سایه تدابیرهوشمندانه رهبر معظم انقلاب و اتکای به ایمان و حرکت در راه حق میسر است.

در این دیدار لوح یادبودی نیز از سوی نماینده هرمزگان به سردارترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و حجت الاسلام و المسلمین رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز