سردار ترابی:

سپاه و بسیج برای ارتقای سلامت جامعه از هیچ کمک وپشتیبانی دریغ نخواهد کرد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۹:۱۷
کد خبر: ۶۹۹۴۸۹
سپاه و بسیج برای ارتقای سلامت جامعه از هیچ کمک وپشتیبانی دریغ نخواهد کرد
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان گفت:سپاه و بسیج طبق وظیفه دینی و معنوی خود برای ارتقای سلامت جامعه از هیچ کمک وپشتیبانی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار ترابی افزود: فرا رسیدن هفته سلامت، بهانه ای شد تا با حضور در جمع عزیزان پزشک، پرستار و کادر درمانی اعلام کنیم سپاه و بسیج بر طبق وظیفه دینی و معنوی برای ارتقاء سلامت جامعه از هیچ کمک و پشتیبانی دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای همه کسانی که در عرصه بهداشت و درمان فعالیت دارند ابراز امیدواری کرد: همه ارگانها و سازمانها با همبستگی، همکاری و همدلی برای ارتقاء و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تلاش کنند.

دکتر مومنی رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در این دیدار با توجه به آغاز هفته سلامت گفت: هرساله مراسم روز جهانی سلامت در روز ۷ آوریل میلادی برگزار می شود. ۷ آوریل روزی است که سازمان جهانی بهداشت در سال ۱۹۴۸ میلادی یا ۱۳۲۷ شمسی تاسیس شده است و هرسال موضوعی خاص که اولویت بهداشت عمومی است انتخاب می شود.

وی افزود: موضوع امسال، "پوشش همگانی سلامت"، با شعار "سلامت برای همه" انتخاب شده و این روز فرصتی برای همه افراد جامعه است تا در فعالیت هایی که باعث ارتقاء سلامت می شود مشارکت کنند.

دکتر مومنی ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در بیمارستان خلیج فارس از همکاری های بیشتر سازمان تامین اجتماعی، سپاه و بسیج استان خبر داد و گفت: بزودی با استخدام ۲۰۰ نیروی بهداشتی درمانی بخشهای جدیدی برای رفاه حال مردم شریف استان راه اندازی خواهد شد که در زمان مناسب اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز