گشت شبانه روزی حفاظت از اراضی ملی و طبیعی در شهرستان بندرعباس

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۷:۵۹
کد خبر: ۷۰۰۴۱۲
گشت شبانه روزی حفاظت از اراضی ملی و طبیعی در شهرستان بندرعباس
وح الله وفاکیش گفت: به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ، گشت های شبانه روی حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی فعال می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛روح الله وفاکیش گفت: به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ، گشت های شبانه روی حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی  فعال می باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: نیروهای پاسگاه  حفاظت این اداره به صورت 24ساعته مشغول گشت زنی و مراقبت از اراضی ملی و طبیعی هستند و با مشاهده هرگونه تخریب،تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی با تخریب کنندگان عرصه ها مطابق قانون برخورد می کنند.

روح الله وفاکیش گفت :، مردم بهترین حامیان منابع طبیعی  هستند و خاطر نشان کرد: مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی  را دارند، به طوری که ماهانه  تلفن و گزارش مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف منابع طبیعی به پاسگاه منابع طبیعی این شهرستان مخابره می کنند.

وفاکیش   گفت :پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن1504می باشد.

 

نظر شما