رفع تصرف ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در بندرعباس

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۰۰۷۶۸
رفع تصرف ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در بندرعباس
گروه استان ها – هرمزگان - رئیس پلیس آگاهی استان از رفع تصرف حدود 60 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ" عبدالمجید کرمی "، بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که فردی سود جو با تصرف 60 هزار مترمربع از اراضی ملی در یکی از روستا های اطراف بندر عباس در آن اقدام به ساخت و ساز کرده است،رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این پرونده و انجام تحقیقات و اقدامات کارشناسی مشخص شد 60 هزار مترمربع  از اراضی ملی تحت تصرف این فرد سود جو در آمده و در آن به ساخت ویلا و ابنیه اقدام کرده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی مورد تصرف از سوی کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده اظهار داشت: متهم به دلیل نداشتن مدارک و اسنادی مبنی بر اثبات مالکیت پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کرمی در پایان به منظور مقابله با این گونه مشکلات و به منظور جلوگیری ارجرایم و تخلفات مشابه در استان ، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی را الزامی دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز