پاکسازی و جمع آوری زباله های رها شده در حریم راه

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۶:۴۱
کد خبر: ۷۰۱۱۲۳
پاکسازی و جمع آوری زباله های رها شده در حریم راه
بمناسبت 7 اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل و نقل ، روز بدون حادثه رانندگی این مهم در راستای ارتقای سطح آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی عبور و مرور و تلاش در جذب حداکثری مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ بمناسبت  7 اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل و نقل ، روز بدون حادثه رانندگی این مهم در راستای ارتقای سطح آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی عبور و مرور و تلاش در جذب حداکثری مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست جاده‌ای و با توجه به اهمیت پیشگیری از وقوع تصادفات و ارائه راهکارهای کاهشی در تلفات ناشی از تصادفات جاده ای ، زباله های رها شده در سطح حریم راه و جاده های استان، طی برنامه‌ای از پیش تعیین شده جمع آوری و پاکسازی شد.

داریوش باقر جوان مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای با اعلام این خبرگفت: به منظور حفظ محیط زیست و صیانت و نگهداری از آن برای آیندگان و همچنین زیباسازی محورهای مواصلاتی استان، این اداره کل بمناسبت روز ملی ایمنی و حمل و نقل ، روز بدون حادثه رانندگی  در اقدامی نسبت به جمع آوری و پاکسازی زباله های رها شده در میدان وروی شهربندرعباس به سمت دوراهی میناب توسط اقدام نمود.
وی گفت: این عملیات طی اقدامی هماهنگ شده به منظور پاکسازی جاده ها و حاشیه راهها از زباله و زیبا سازی حریم راه توسط راهداران انجام گردید که بیش از یک تن زباله و لاستیک های ضایعاتی خودروها و....  جمع  آوری  و  معدوم  شد.
باقر جوان افزود:  این زباله ها که توسط عده معدودی از رانندگان ، مسافرین و گردشگران در طبیعت کنار محورها و داخل دهانه پلها رها شده است علاوه بر از بین بردن محیط زیست، منظره ناخوش آیندی را در محورهای مواصلاتی ایجاد می نمایند.

شایان ذکر است: این  عملیات با همت و تلاش بیش از 50 نفر از راهداران به مناسبت فرارسیدن  7 اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل و نقل ، روز بدون حادثه رانندگی انجام گردی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز