کاشت نهال در حریم راه بندرعباس بمناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۹:۵۶
کد خبر: ۷۰۱۱۲۵
کاشت نهال در حریم راه بندرعباس بمناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل
بمناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل کاشت 200اصله نهال بومی در حریم و جزیره میانی محور بندرعباس تا روستای باغو توسط راهداران صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، بمناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل کاشت  200اصله نهال بومی در حریم و جزیره میانی محور بندرعباس تا روستای باغو توسط راهداران صورت گرفت.

داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : مسیرهای ارتباطی عامل بسیار مهم در رشد اقتصادی ,اجتماعی و فرهنگی و سیاسی هر منطقه محسوب می شوند و وجود جاذبه های طبیعی در صورت طراحی مناسب در جاده ها می تواند عامل موثری در جهت ایمنی باشد زیبایی جاده ای با رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران تاثیر قابل ملاحظه ای بر کاهش وقوع تصادف و خسارات ناشی از آن می گذارد.
باقر جوان یادآور شد : از این رو این اداره کل در راستای برنامه های خود و با حضور 45 نفر از راهداران طرح کاشت نهال در حاشیه و جزیره میانی راهها را به مناسبت روز ملی ایمن حمل و نقل مصادف با 7 اردیبهشت در سطح جاده های استان  به اجرا گذاشت و با توجه به نقش درختان در تمیزی هوا و کاهش آلودگی از مردم جهت حفظ و حراست از نهال های کاشته شده توسط راهداران زحمتکش،طلب یاری نمود.
باقر جوان با اشاره وی همچنین خاطر نشان نمود با به ثمر رسیدن نهال های کاشته شده شاهد خلق جلوه های زیبای طبیعی در جاده ها باشیم و از تردد در آن لذت ببریم.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود : با هماهنگی بعمل آمده 200 اصله نهال در حاشیه و جزیره میانی محور میدان ورودی بندرعباس تا روستای باغو (به طول 9 کیلومتر ) کاشته شد.

 

نظر شما