دستگیری ۷ سوداگر مرگ با یک تن و ۸۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۷:۲۷
کد خبر: ۷۰۱۱۶۳
دستگیری ۷ سوداگر مرگ با یک تن و ۸۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در هرمزگان
گروه استان ها- هرمزگان- فرمانده انتظامی استان، از دستگیری 7 سوداگر مرگ با یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر در همکاری مشترک با ماموران دریابانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار"عزیزاله ملکی" در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان، با همکاری مشترک ماموران دریابانی در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق مواد مخدر، طی کار اطلاعاتی گسترده و بهره گیری از شیوه های پلیسی، یک باند از سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله سنگین مواد افیونی را از مسیر دریا به سمت استان های مرکزی کشور انتقال دهند، شناسایی کردند.

وی افزود: در اوایل بامداد امروز اکیپی متشکل از ماموران انتظامی و دریابانی، به یکی از روستاهای  بندرعباس اعزام شدند که پس از ساعتی تعقیب و مراقبت، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، اعضا 7 نفره این باند از سوادگران مرگ را دستگیر و در بازرسی دقیق از محل، یک تن و 780 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان که در زمینه حمل و انتقال این محموله سنگین از آنها استفاده می شد، بیان کرد: متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر، به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شدند و در این رابطه، پرونده تشکیل شده و موضوع در دست پیگیری است.

 

نظر شما