دکتر همتی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

اشتغالزایی محور اصلی اعتبارات و بودجه های سال ۹۷ است

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۹:۰۷
کد خبر: ۷۰۲۱۱۱
اشتغالزایی محور اصلی اعتبارات و بودجه های سال ۹۷ است
استاندار هرمزگان محوریت اعتبارات سال 97 را اشتغالزایی دانست و گفت: منابع مناسبی برای سال جاری پیش بینی شده که محرک توسعه و بسترساز برای ایجاد اشتغال در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نخستین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان در سال جاری با اشاره به دستور کار این نشست در خصوص ارزیابی و توزیع اعتبارات سال 97 میان شهرستان های هرمزگان، عنوان کرد: در مرحله نخست بالغ بر 760 میلیارد تومان بودجه به استان هرمزگان ابلاغ شده که میان شهرستان ها توزیع شد.

وی ادامه داد: در مراحل بعد 365 میلیارد تومان اعتبارات ملی و 600 میلیارد تومان نیز از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به هرمزگان ابلاغ می شود که در مجموع پیش بینی ما این است در سال جاری بیش از هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های عمرانی به هرمزگان اختصاص یابد.

استاندار هرمزگان افزود: علاوه بر این ردیف هایی برای پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه و همچنین توسعه سواحل مکران به استان اختصاص می یابد که موجب افزایش اعتبارات استان خواهد شد.

همتی محوریت اعتبارات سال 97 را اشتغالزایی دانست و بیان داشت: منابع مناسبی برای سال جاری پیش بینی شده که محرک توسعه و بسترساز برای ایجاد اشتغال در استان است.

وی با اشاره به درآمد مصوب استان هرمزگان برای سال 97 ، اظهار داشت: برای سال جاری دو هزار و 700 میلیارد تومان درآمد استانی برای هرمزگان مصوب و ابلاغ شده است اما مجموع درآمدهایی که استان هرمزگان برای کشور از محل هایی همچون گمرکات، بنادر و استاندارد وصول می کند، بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز