رفع تصرف یک و نیم هکتار از اراضی ملی در شهرستان بندرخمیر

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۲:۱۵
کد خبر: ۷۰۲۲۶۷
رفع تصرف یک و نیم هکتار از اراضی ملی در شهرستان بندرخمیر
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر گفت : این اراضی واقع در شهر رویدر ، به مساحت 1.5 هکتار و ارزش 390 میلیون ریال بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر گفت : این اراضی واقع در شهر رویدر ، به مساحت 1.5 هکتار و ارزش 390 میلیون ریال بوده است.

قانعی گفت : در پی دریافت گزارش مردمی و محیط بان منطقه  مبنی بر تصرف و تخریب اراضی ملی در شهر رویدر ، گشت یگان حفاظت پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری  شهرستان بندرخمیر در محل اعزام شد و پس از رویت و احراز صحت گزارش دریافتی با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به تخریب و رفع تصرف اراضی موردنظر اقدامات لازم را به عمل آوردند

وی افزود: رویکرد این اداره  در برخورد با مردم همواره در  چارچوب احترام و تکریم بوده ولی در برخورد با متخلفان رعایت قانون اولویت اصلی به شمار خواهد رفت.

وی افزود : نظارت بر عرصه های ملی توسط یگان حفاظت شهرستان همواره صورت پذیرفته و متوقف نخواهد شد ولی نقش مردم در پیشگیری و اطلاع رسانی به موقع انکار ناپذیر است.

وی اضافه کرد مردم به عنوان صاحبان اصلی عرصه ها و منابع  ملی ، بازوی کمکی و چشم سوم اداره منابع طبیعی در برخورد با متصرفین و متخلفین منابع طبیعی به شمار می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز