اجرای بیش از ۲۰ برنامه ویژه جوانان به مناسبت هفته جوان در بشاگرد

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۰:۴۰
کد خبر: ۷۰۲۵۲۳
اجرای بیش از ۲۰ برنامه ویژه جوانان به مناسبت هفته جوان در بشاگرد
جلسه برون بخشی به مناسبت هفته جوان (۸_۱۴) اردیبهشت ماه با شعار "شاد زیستن را تجربه کنیم"، با ادارات آموزش و پرورش، هلال احمر، ورزش و جوانان، کمیته امداد، بهزیستی و دانشگاه آزاد در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر عباس علیمراد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد گفت: جوانان، محور حرکت و توسعه جامعه هستند، همه ما باید در ایجاد بسترهای مناسب به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان تلاش و اقدام کنیم؛ لذا هفته جوان، بهانه ای است که می بایست زمینه توجه ویژه به جوانان، نیازها و خواسته های آن ها از طرف مسئولین، صاحب نظران و خانواده ها مورد توجه واقع شود.

علیمراد افزود: جوانان عزیز این شهرستان در همه مناسبت های ملی و مذهبی با تفکر دینی حضور پیدا می کنند و خوشبختانه در حوزه های مختلف صاحب نظر و برای مجموعه مدیریتی شهرستان هم فکر هستند و اینکه می بینیم یک جوان با ریزبینی و احساس مسئولیت به عنوان یک خبرنگار و یا فعال رسانه ای مشکلات شهرستان را به مدیران گوشزد می کند و به ارائه راهکار می پردازد خوشحالیم.

گفتنی است؛ در این جلسه، اعضاء پس از طرح دیدگاه ها و برنامه ها، آمادگی خود را برای برگزاری هر چه مطلوب تر برنامه های هفته جوان اعلام کردند.

در پایان مقرر شد شبکه بهداشت و درمان با همکاری اداره ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش، با همفکری و تعامل، بیش از 20 برنامه مختلف و متنوع تدوین و در هفته جوان اجرا نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز