کشف ۸۶۰ راس دام قاچاق در مخروبه های دزک بندرعباس

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰:۰۹
کد خبر: ۷۰۳۰۱۲
کشف ۸۶۰ راس دام قاچاق در مخروبه های دزک بندرعباس
گروه استان ها- هرمزگان- فرمانده انتظامی بندر عباس از کشف 860 راس دام قاچاق در مخروبه های روستای دزک شهرستان به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "محمد اسماعیل مشایخ" ، با اعلام این خبر بیان داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و قاچاق احشام در مخروبه ای واقع در روستای دزک بلافاصله تیم عملیاتی با نظارت میدانی فرمانده شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بررسی ها مشخص شد قاچاقچیان  با شگردهای مختلف اقدام به پلاک کوبی غیر قانونی و قاچاق احشام کرده و قصد دارند آنها رابدون مجوز از کشور خارج کنند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از موضوع تیم عملیاتی بلافاصله وارد عمل شده و تعداد 860 راس گوسفند قاچاق کشف ، 3دستگاه تریلر و یک دستگاه کمپرسی10 تن توقیف شدند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به  دستگیری 4 نفر در این عملیات، تصریح کرد: ارزش تقریبی احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان به مراجع قضائی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد بدانند ماموران انتظامی ناجا با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه قاچاقچیان با هرگونه اقدامات سودجویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهند کرد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود .#

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز