مسکن دغدغه بزرگ مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان هرمزگان

۶.۵ میلیارد تومان خدمات مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۵:۰۲
کد خبر: ۷۰۴۱۷۱
۶.۵ میلیارد تومان خدمات مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان
شش میلیارد و 518 میلیون تومان بابت خدمات مسکن درزمینهٔ کمک به احداث، تعمیر و بهسازی واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در هرمزگان هزینه شده است. مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان گزارشی از تکمیل و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت در سال 96 ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد معینی پور، مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام (ره) هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از خدمات تأثیرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه، تأمین و بهسازی مسکن مددجویان است گفت: کمیته امداد هرمزگان با همکاری خیران طی یک‌ساله 96، یک هزار و 891 واحد مسکونی مددجویان شهری و روستای در سرفصل‌های کمک به احداث، تعمیر و بهسازی مسکن ارائه نموده است.

وی اظهار داشت: شش میلیارد و 518 میلیون تومان بابت خدمات مسکن درزمینهٔ کمک به احداث، تعمیر و بهسازی واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در هرمزگان هزینه شده است که حدود 20 درصد آن از سوی خیران تأمین‌شده است.

معینی بابیان اینکه ارائه خدمات عمرانی بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده از خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود تا وضعیت و شرایط زندگی آن‌ها بهبود یابد، اظهار کرد: مسکن دغدغه بزرگ مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و بر همین اساس در سال جاری بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یک هزار و 369 مورد خدمات مسکن به مددجویان عزیز ارائه خواهد شد.

معینی با اشاره به اینکه ساخت مسکن از خدمات پرهزینه کمیته امداد بوده و باوجوداینکه بخش اعظمی از منابع داخلی این نهاد به این بخش هدایت می‌شود گفت: منابع داخلی کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای موجود در این بخش نبوده و مشارکت خیران و دستگاه‌های فعال در حوزه مسکن می‌تواند در خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب بسیار راه گشا و اثربخش شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز