​کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از الزامات برگزاری گفتمان‌های دینی است

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۷:۱۷
کد خبر: ۷۰۴۳۶۶
​کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از الزامات برگزاری گفتمان‌های دینی است
کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان، کاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از الزامات برگزاری گفتمان‌های دینی دانست و گفت: این گفتمان ها باید در طول سال برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمود رجبی کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نقش گفتمان های دینی در بصیرت افزایی نسل جوان گفت: با توجه به مسئله فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ارتباط جمعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از الزامات برگزاری گفتمان‌های دینی است.

وی افزود: موثرترین شیوه برای بیان مشکلات و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از آسیب های اجتماعی، برگزاری کلاس‌های گفتمان دینی است.

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی بسیاری در کشور وجود دارد که طرح و بیان آن در کلاس‌های گفتمان دینی می تواند به پیشگیری، رفع و یا کاهش آن کمک کند.

رجبی در ادامه تاکیدکرد: با توجه به وجود آسیب ها و معضلات اجتماعی فراوان در سطح جامعه، برگزاری کلاس‌های گفتمان دینی باید مرکز آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان باشد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر آمار طلاق و برخی آسیب‌های اجتماعی در کشور تاکید کرد: باید نسبت به مسائل طلاق و اعتیاد بیشتر تلاش شود و مناطق آسیب‌پذیر در کشور باید مورد ارزیابی قرار گیرد و در خصوص آن برنامه‌ریزی مدون و دقیقی انجام شود.

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان اضافه کرد: گفتمان دینی نباید فقط در مناسبت‌ها فعال باشد و در طول سال برگزاری آن الزامی است.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز