برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم در بندر شهید رجایی

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۰۴۴۳۵
برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم در بندر شهید رجایی
با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش مرکز استان، آیین گرامیداشت هفته معلم در سالن همایش های ساختمان مرکزی بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزارش برنا در هرمزگان  استان هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" در جمع حدود 200 نفر از معلمان و کادر آموزشی مدارس شهرک های زیر مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان سخن می گفت، اظهار داشت: بیش از 2هزار و 238 کیلومتر نوار ساحلی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تا عمق 120 کیلومتری به سمت دریا اداره می شود که پهنه وسیعی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه بندر شهید رجایی در وضعیت فعلی دو هزار و 400 هکتار وسعت دارد و بزرگترین بندر بازرگانی و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از 90 میلیون تن کالا در این بندر و سایر بنادر استان هرمزگان جابجا شد که 60 درصد اقتصاد دریایی کشور را شامل می شود و نیمی از حجم مبادلات تجاری صورت گرفته به صادرات اختصاص دارد.

عفیفی پور در بخش دیگری از سخنانش از مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر سخن به میان آورد و گفت: این سازمان طی سالیان اخیر ورود جدی به ساماندهی حوزه گردشگری دریایی داشته است که از جمله آن ایجاد زیرساخت ها در قالب ساخت اسکله های تفریحی و همچنین استانداردسازی ناوگان دریایی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال گذشته، ساخت و نصب 9 فروند اسکله فلزی شناور در مبادی گردشگری و سواحل استان به ویژه جزایر خلیج فارس به انجام رسید که تاثیر چشمگیری بر رونق معیشت ساحل نشینان و همچنین رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی داشته است.

وی تقارن روز معلم و جشن نیمه شعبان را تقارنی مبارک توصیف کرد و ضمن بیان سخنی از شهید رجایی افزود: معلمی شعل نیست بلکه عشق است. اگر این کار را به عنوان شغل انتخاب کرده ای، رهایش کن و اگر عشق است، مبارک باد. 

عفیفی پور خطاب به معلمان خاطرنشان کرد: تربیت شدگان شما هم اکنون در عرصه های گسترده ای از حوزه دریایی و بندری مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تصریح کرد: قطعاً جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که آموزگارانش دلسوز باشند و دانش آموزان را بر اساس نیازهای روز کشور تربیت کنند.

شایان ذکر است، آیین ویژه تجلیل از معلمان شاغل در مدارس شهرک های مسکونی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان  به همت اداره آموزش و روابط عمومی بندر شهید رجایی برگزار شد.

پخش نماهنگی با موضوع معلم، اجرای موسیقی زنده و نمایش طنز و همچنین برگزاری مسابقه از جمله بخش های مفرح بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز