معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

سند ارتقای وضعیت اجتماعی و معیشتی زنان و خانواده در هرمزگان تدوین و اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۶:۳۵
کد خبر: ۷۰۵۱۳۱
سند ارتقای وضعیت اجتماعی و معیشتی زنان و خانواده در هرمزگان تدوین و اجرا می شود
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تدوین و اجرای سند ارتقای وضعیت اجتماعی و معیشتی زنان و خانواده در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر معصومه ابتکار در نشست با فعالین اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان هرمزگان با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت اجتماعی و معیشتی زنان و خانواده در هرمزگان تدوین و اجرا می شود، عنوان کرد: طرح‌های توان افزایی زنان روستایی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی هم در دردستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های کار آفرینی زنان و بهره گیری از سازمان‌های مردم نهاد در رسیدگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی دردستور کار قرار دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در طرح‌های کار آفرینی هم دو نوع تسهیلات پایدار و فراگیر به فعالان این حوزه پرداخت می‌شود که سهم زنان مشخص شده است.

ابتکار تصریح کرد: مشاغل خانگی زنان سهم مهمی در تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی داشته و هم اکنون ۲۲ درصد از تولید ناخالص ملی کشور به کار خانگی زنان اختصاص دارد.

وی افزود: ۷۵ درصد از صنایع دستی ایران را زنان تولید می‌کنند که باید از نظر کیفیت، استاندارد و بازار کار آن ارتقا داده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: ستاد ملی زن و خانواده به دستور رئیس جمهورتشکیل شده و دنبال تصویب برنامه‌ های این ستاد در دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز