مشاور عالی استاندار هرمزگان:

کالاهای اساسی مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان در هرمزگان تامین و ذخیره سازی شده است

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۳:۴۶
کد خبر: ۷۰۵۵۵۱
کالاهای اساسی مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان در هرمزگان تامین و ذخیره سازی شده است
مشاور عالی استاندار هرمزگان از تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی مردم استان برای ماه مبارک در هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با بیان اینکه با تدابیر رئیس جمهوری و دولت شاهد ثبات در بازار هستیم، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ارزی به واردکنندگان کالاهای اساسی از جمله راه های تنظیم بازار است و اگر تسهیلات ارزی به واردکنندگان، مدیریت و به  صورت هدفمند پرداخت شود، می تواند در تنظیم بازار بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم استان برای ماه مبارک رمضان تامین و ذخیره سازی شده است، افزود: هزار و 200 تن برنج، 300 تن گوشت قرمز و دو هزار تن مرغ منجمد برای این ایام در هرمزگان ذخیره سازی شده است که در قالب طرح ضیافت در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها عرضه می شود.

مشاور عالی استاندار هرمزگان بر لزوم رصد فعالیت های بازار و نظارت بر تامین و نحوه توزیع اقلام اساسی مردم و کنترل نوسانات قیمت در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه و هفتگی تاکید کرد.

حیدری بیان داشت: دستگاه های اجرایی مرتبط با بازار براساس برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت، بازار را رصد و پایش و بر نحوه توزیع اقلام اساسی مردم و نوسانات قیمتی نظارت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست، اظهار داشت: نمایشگاه عرضه کالا به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس گشایش می یابد و به مدت 10 روز ادامه دارد.

خلیل قاسمی افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی ماه رمضان شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، قند و شکر و حبوبات با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان توزیع می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز