از کارگران نمونه حوزه دریایی و بندری هرمزگان تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۹:۲۷
کد خبر: ۷۰۶۵۴۴
از کارگران نمونه حوزه دریایی و بندری هرمزگان تجلیل شدند
طی آئینی با حضور رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان، کارگران نمونه حوزه دریایی و بندری شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "احمد مرادی" رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در آیین تجلیل از کارگران نمونه حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان اظهار کرد: بندر شهید رجایی برای کشور ما یک بندر بسیار مهم، استراتژیک و حساس است؛ به گونه ای که 60 درصد صادرات و واردات کشور از طریق این بندر صورت می‌گیرد و این اتفاق بدون تلاش کارگران این حوزه میسر نمی‌شود.

وی افزود: وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه دریایی و بندری، قدردانی از همت کارگرانی است که به توسعه کشور کمک می‌کنند و باعث پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

مرادی با تشریح اهمیت و جایگاه دریا در اقتصاد جهانی، اضافه کرد: اگر کشور ما از ظرفیت دریا به‌درستی بهره ببرد، قطعاً می‌تواند دغدغه و نگرانی مردم را در حوزه اشتغال پوشش دهد.

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و پیگیری های لازم، بتوانیم موضوع ایجاد اشتغال را در این حوزه دنبال کنیم.

وی در پایان سخنانش از یکایک کارفرمایانی که زمینه‌های اشتغال را فراهم کرده‌اند و با همراهی کارگران چرخ اقتصاد کشور را به گردش درمی آورند، تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: امیدوارم در سایه تلاش همکاران کارگری که در مجموعه بزرگ بندر شهید رجایی فعالیت می‌کنند، تکالیف و تعهدات خود را برای رونق بخشی به اقتصاد کشور انجام بدهیم و بتوانیم این کار را با تمام تلاش و توانایی که در افراد وجود دارد، به‌درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کار جوهره انسان است، عنوان کرد: فعالیت های کارگران می‌تواند رونق، رفاه، سربلندی، توانمندی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

عفیفی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، خاطرنشان کرد: شرایطی و ذوقی که در کارگران ایرانی وجود دارد، چنانچه در تولید کالاو خدمات متبلور شود باعث می شود کیفیت خدمات و کالاها شرایطی مطلوب پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تحقق رونق و توانمندسازی اقتصاد کشور در توان جامعه کارگری وجود دارد، ابراز کرد:  امیدوارم با هدایت درست مدیران و مسئولین حرکت روبه‌پیشرفت و سربلندی کشور به‌درستی و بهتر از پیش انجام شود.

"محمود صابری" معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز طی سخنانی از کارگران به عنوان نیروهای مولد جامعه یاد کرد و گفت: جامعه کارگری چرخ های صنعت و تولید را به حرکت در می آورند و جامعه را به سمت تغییر، پیشرفت و تکامل سوق می دهند.

"سید قباد سلیمانی" مدیر شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء که به نمایندگی از جامعه دریایی و بندری سخن می گفت، اظهار داشت: نقش جامعه کارگری در رونق اقتصاد و افزایش تولیدات کشور بی‌بدیل است و همین امر هم اهمیت حفظ شخصیت و منزلت این قشر از جامعه را مضاعف می‌کند.

وی افزود:  هرساله در مراسمی که به همت شرکت‌های کارگزار و با حمایت اداره بندر برگزار می شود، کارگران نمونه در بندر شهید رجایی مورد تکریم قرار می گیرند که امسال بالغ بر 100 نفر از کارگران تقدیر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز