در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی ؛

برگزاری جلسات با مقامات اجرایی شهرستان رودان

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۰۹۴۱۹
اجرای برنامه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در نشست هایی جداگانه با اداره آموزش و پرورش و اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی شهرستان رودان مورد بررسی قرار گرفت. [کلیک و کشیدن برای جابجایی]
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، اجرای برنامه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در نشست هایی جداگانه با اداره آموزش و پرورش و اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی شهرستان رودان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره آب شهرستان رودان دراین نشست ها با اشاره به شدت گرفتن بحران کم آبی در استان ، اظهار داشت : گذر از این بحران نفس گیر تنها در سایه مشارکت مردم ، بهره برداران و همدلی مدیران شهرستان میسر می شود.

حسین زرنگاری گفت : مدیریت منابع آب نیازمند یک گفتگوی دوطرفه و پایدار است که انصافا مدیران و مسئولین شهرستان رودان در این خصوص به خوبی عمل کرده است.

وی پس از بیان وضعیت منابع آب شهرستان به تشکل ها و تعاونی ها اشاره کرد و افزود : آگاهی بخشی بهره برداران بخش آب در ارتباط با تعاونی ها و شرکت های صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه این جلسات در خصوص مباحثی از قبیل تامین آب بخش صنعت با تعاونی های کشاورزی (صنعتی ) شهرستان – فرهنگ سازی دانش آموزان جهت مصارف بهینه آب – برگزاری مسابقات با موضوع آب در مدارس ابتدایی شهرستان – نصب پوستر وطراحی و دیوار نویسی مدارس و همچنین اجرای طرح داناب در نقاط روستایی، با مسئولین مربوطه به بحث و گفتگو پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز