در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی ؛

نشست با امام جمعه بخش زیارتعلی شهرستان رودان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۴:۴۹
کد خبر: ۷۰۹۴۲۹
در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و استفاده از ظرفیت های روحانیون معظم و معزز، نشست مشترکی با امام جمعه زیارتعلی و با حضور کارشناس اداره منابع آب شهرستان رودان برگزار شد. [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این نشست کارشناس اداره منابع آب شهرستان رودان ضمن تقدیر از توجه ویژه امام جمعه به بخش آب ، گزارشی از وضعیت کنونی منابع آبی و تهدیداتی که کم بارشی و مصارف بی رویه، جامعه را تهدید می کند ، ارایه کرد و گفت : در شرایطی هستیم که هم اندیشی و اقدامات جمعی و مشترک همه اقشار و گروهها و دستگاهها را می طلبد و در این میان نقش ارزشمند روحانیت معظم و معزز، بخصوص ائمه جمعه و جماعات بخاطر جایگاهشان، حائز اهمیت است.

وی افزود : قایل به این هستیم تا از ظرفیت و همچنین نفوذ کلام روحانیت نزد مردم در مسیر اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و توجه دادن عموم مردم به موضوع مصرف صحیح و درست از منابع آبی، بهره ببریم و امیدواریم خدمتی ارزنده در حفظ و صیانت از منابع آبی و همچنین کمک به نسل کنونی و آینده فرزندانمان داشته باشیم.

در ادامه امام جمعه زیارتعلی با تقدیر از توجه و دغدغه ای که شرکت آب منطقه ای و امور آب شهرستان رودان نسبت به حفاظت و صیانت از نعمت آب و عدالت محوری در ارایه آن به مردم و کشاورزان داشته اند ، گفت : شاکر بودن نسبت به نعمت های خداوند وظیفه ماست و حفاظت از این نعمت ها وظیفه ای سنگین تر، چرا که نسل های آینده هم باید از آن بهره مند شوند.

وی افزود : بنده و سایر روحانیون  هرگونه کمک و همراهی که بتوانیم در راه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف درست و صحیح از منابع آبی داشته باشیم ، دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم تلاشهای جمعی همگان ، بتواند وضعیت بحران آب را به سمت تعادل تغییر داده و مدیریتی خوب در اینباره صورت گیرد.

 

 

 

 

نظر شما