بندر شهید رجایی حال و هوای ماه رمضانی به خود گرفت

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۰۹۴۶۳
بندر شهید رجایی حال و هوای ماه رمضانی به خود گرفت
حوزه فرهنگی و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برنامه های متنوعی را برای نیمه نخست ماه مبارک رمضان تدارک دیده اند تا کارکنان و مراجعین بندر شهید رجایی و خانواده های ساکن در شهرک های مسکونی از برکات این ماه بیشتر بهره مند شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هلال ماه مبارک رمضان، با مژده آغاز مهمانى سراسر مهر و نور، از راه رسید و دل هاى راهیان کوى دوست را جلایى تازه بخشید. ماه رمضان از ناب ترین و استثنایى ترین فرصت هایى است که در اختیار مسافرِ زمان، انسانِ راهى به سوى دوست، نهاده شده که غنیمت شمردن آن، به حکم عقل لازم است.

در ماه مبارک رمضان، فضایى بسیار معنوى بر جان و دل آدمیان حکم مى راند که فرصت شتاب گرفتن در این سفر نورانى را به انسان مى دهد، ماهى که نیروهاى بدنى انسان، به دلیل کاستن از خوراک و لذت هاى دیگر، اندکى رو به ضعف نهاده و در مقابل، قدرت روحى و معنوى، فزونى مى یابد و مقدمه اى براى پرداختن به جان و روح براى آدمیان فراهم مى گردد، فرصتى که شاید نظیرش در هیچ یک از زمان هاى دیگر به این کیفیت فراهم نشود.

حوزه فرهنگی و روابط عمومی اداره کل بنادر ودریا نوردی استان هرمزگان نیز با تدوین بر نامه هایی مذهبی و معنوی تلاش نموده تا همکاران و مراجعین بتوانند از برکات خوان گسترده پروردگار توشه برچینند.

از جمله این برنامه ها، برپایی نمایشگاه فرهنگ نمازخوانی است که در قالب این برنامه ۳۰ تابلو در محل لابی ساختمان مرکزی بندر شهید رجایی به معرض دید عموم گذاشته شده است.مراسم گرامیداشت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، محفل انس با قرآن، ضیافت افطاری و آیین تکریم ایتام تحت پوشش کمیته امداد از دیگر برنامه هایی است که در نیمه نخست ماه رمضان برگزار می شود.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز