ناکامی سوداگران مرگ با لو رفتن محل دپوی ۴۵۸ کیلوگرم موادافیونی در سواحل پارسیان

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱:۳۶
کد خبر: ۷۰۹۵۲۲
ناکامی سوداگران مرگ با لو رفتن محل دپوی ۴۵۸ کیلوگرم موادافیونی در سواحل پارسیان
گروه مرزبانی – فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان شهرستان پارسیان محل دپوی سوداگران مرگ در سواحل این شهرستان لو رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ "علی اصغر خرم روی"صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه گفت:مرزبانان شهرستان پارسیان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه با خبر شدند سوداگران مرگ اقدام به جاسازی و دپوی مقادیری موادمخدر در سواحل سطح حوزه استحفاظی نموده اند.

وی افزود:براساس این خبر بلافاصله اکیپی از مرزبانان این پایگاه سریعا برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه نمودند.

سرهنگ"خرم روی"ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از محل موفق شدند محل اختفای 458 کیلوگرم موادمخدر را که به طرز ماهرانه ای در زیر ماسه های ساحل دپو شده بود شناسایی و کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه شناسایی متهمین در دستور کار مرزبانان شهرستان پارسیان می باشد،گفت:مقدار450کیلیوگرم موادمخدر کشف شده از نوع تریاک و 8 کیلوگرم از نوع هروئین می باشد.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان منطقه با مرزبانان استان اظهار داشت: افزایش تعداد عملیات های مرزی، تغییر تاکتیک، پوشش و کنترل کامل نوار مرزی و همچنین جلب همکاری مرزنشینان و همکاری اطلاعاتی خوب مردم با مرزبانان، موجب کاهش جرائم وتخلفات مرزی و ارتقاء سطح امنیت منطقه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز