به مناسبت هفته روابط عمومی انجام شد؛

برگزاری نشست صمیمی عفیفی پور با کارکنان روابط عمومی اداره کل بنادر هرمزگان

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۶:۵۷
کد خبر: ۷۰۹۸۸۷
برگزاری  نشست صمیمی عفیفی پور با کارکنان روابط عمومی اداره کل بنادر هرمزگان
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی در بندر شهید رجایی برگزار شد، گفت: روابط عمومی چشم و چراغ یک مجموعه محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" در این نشست صمیمی که به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و با حضور مدیر و کارکنان روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: اگر روابط عمومی یک مجموعه به درستی عمل نکند، عملکرد آن سازمان به درستی به مردم اطلاع رسانی نمی شود و خدمات و دستاوردهای آن نیز نمود نمی یابد.

 وی با بیان این مطلب که روابط عمومی چشم و چراغ یک سازمان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بندر شهید رجایی نقشی اثرگذار در اقتصادی کشور دارد و نشان دادن و پررنگ کردن این حضور موثر، رسالتی مهمی است که مجموعه همکاران روابط عمومی با ایفای وظایف و کارکردهای تخصصی خود، عهده دار آن هستند.

عفیفی پور بیان کرد: سال گذشته موفقیت های چشمگیری در بندر شهید رجایی حاصل شد تا بدانجا که حضور رییس جمهور به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور در این بندر برای صدور فرمان آغاز فاز 3 طرح توسعه بزرگترین بندر تجاری کشور  نشانگر نمود عینی جایگاه کلیدی آن در سطح ملی بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: از سوی دیگر در بحث گردشگری و سفرهای دریایی، نقش روابط عمومی  در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی ایمنی سفرهای دریایی طی سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و در این رابطه همدلی و همراهی سازمان های همکار و رسانه ها نیز باید به عنوان دیگر عوامل موفقیت طرح نوروزی  برشمرد.

وی ضمن اشاره به ایمان قلبی خود نسبت به نقش یکایک کارکنان روابط عمومی در بزرگترین بندر تجاری کشور، گفت: قطعاً با توجه به حجم گسترده فعالیت های این حوزه، جبران زحمات همکاران به صورت تمام و کمال امکان پذیر نیست.

عفیفی پور در پایان خواستار طراحی برنامه هایی فرهنگسازانه برای افزایش شناخت و بهره مند شدن بیشتر مردم از نعمت دریا شد.

 شایان ذکر است، "ادهم رضوانی" مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در ابتدای این نشست، به تشریح برنامه های و چشم اندازهای تدوین شده در سال 97 برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی در بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن پرداخت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز