مدیرکل بنادر هرمزگان:

آفرینندگان حماسه خرمشهر، فاتحان قلب های آزادى خواهان جهان بودند

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۷:۱۲
کد خبر: ۷۱۰۲۳۵
آفرینندگان حماسه خرمشهر، فاتحان قلب های آزادى خواهان جهان بودند
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و تأکید کرد: آفرینندگان حماسه پیروزى خرمشهر از جمله شهید جهان آرا، نه در حد فاتحان یک شهر، بلکه فاتحان قلب هاى مشتاق مسلمانان و آزادى خواهان جهان محسوب می شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن کامل پیام "اله مراد عفیفی پور" چنین آمده است: «سوم خردادماه، در حقیقت به عنوان یکى از ایام اللّه فراموش نشدنى و خاطره آفرین در تاریخ گران بار انقلاب اسلامى به ثبت رسیده است. آفرینندگان حماسه پیروزى خرمشهر از جمله شهید محمد جهان آرا، نه در حد آزادکنندگان و فاتحان یک شهر، بلکه به عنوان فاتحان قلب هاى مشتاق مسلمانان و آزادى خواهان جهان مطرح هستند. پس از گذشت سالیان طولانى از این حماسه پیروزى آفرین، در مى یابیم که در روز سوم خردادماه، نه فقط خرمشهر آزاد شد و به آغوش گرم میهن اسلامى بازگشت، بلکه رؤیاى خودفروختگان و دشمنان اسلام، نقش برآب شده و اندیشه تسلط بر ایران، به زباله دان تاریخ پیوست. »

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: « با فتح خرمشهر، دنیا به ایمان، قدرت، صلابت، عزم، شجاعت، عشق و ایثار رزمندگان اسلام آفرین گفت. فتح خرمشهر، یک مسأله عادى نبود؛ بلکه معجزه الهى و امداد غیبى بود که به دست تواناى رزمندگان اسلام رقم خورد. دشمنان نظام و انقلاب با تکیه بر محاسبات غلط مادى و غفلت از قدرت الهى، خرمشهر را تسخیرناپذیر و فتح آن را ناممکن مى دانستند. بدین جهت، وقتى خبر فتح خرمشهر در رسانه ها و مطبوعات پخش شد، دشمنان اسلام را بهت زده و حیرت زده ساخت.»

در پایان این پیام تأکید شده است: «اینک یاد آن حماسه سازان قهرمان را گرامى می داریم که براى همیشه در نگاه خرمشهر خاطره شدند و یاد و خاطره رزمندگانى که خاطره فتح خونین شهر را پدید آوردند همواره چراغ را خود قرار داده ایم. در پایان نیز، بر روان پاک امام راحل رضوان الله تعالی علیه و شهدای والامقام به ویژه شهید سرافراز محمد جهان آرا سلام و درود می فرستیم .»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز