معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

موانع پیش روی سرمایه گذاری در هرمزگان مرتفع شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۴:۲۸
کد خبر: ۷۱۰۵۶۶
موانع پیش روی سرمایه گذاری در هرمزگان مرتفع شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: موانع پیش روی سرمایه گذاری در استان هرمزگان جهت رونق تولید و اشتغال مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت جلسات این کارگروه، عنوان کرد: انتظار این است که خروجی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بهبود رونق تولید و اشتغال و افزایش رضایتمندی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در سطح استان منجر شود.

وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات معادن استان، تصریح کرد: موانعی که بر سر راه فعال سازی معادن استان وجود دارد طی نشست مشترکی بین ادارات کل منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی ، صنعت، معدن و تجارت و امور اراضی بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه به عنوان مصوبه کارگروه برای رفع مشکلات اتخاذ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: فعال سازی معادن و رفع مشکلات پیش روی این واحدها تاثیر بسیار مناسبی در تامین خوراک صنایع مستقر در استان، کاهش تردد در جاده های ارتباطی و بهبود اشتغال استان دارد.

حیدری با اشاره با مصوبات کارگروه رفع موانع تولید، افزود: در این نشست پرداخت تسهیلات به هفت طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: همچنین در این نشست مشکلات پیش روی برخی واحدهای سرمایه گذاری در استان بررسی و تصمیمات مورد نیاز در این رابطه اتخاذ و دستگاه های اجرایی ذیربط موظف به رفع مشکلات برای سرعت بخشیدن به امور سرمایه گذاری استان شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: متقاضیان استفاده از تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید می توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سامانه بهین یاب و ثبت درخواست خود در این سامانه از تسهیلات حمایتی این بسته بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز