تقدیر امام جمعه شهرستان میناب در شورای اداری شهرستان از حوزه سلامت

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۱۰۵۷۳
تقدیر امام جمعه شهرستان میناب در شورای اداری شهرستان از حوزه سلامت
امام جمعه شهرستان میناب، از عملکرد مطلوب حوزه سلامت این شهرستان و تعامل بین بخشی مدیران شبکه بهداشت و درمان میناب با دیگر دستگاههای اجرایی شهرستان در جلسه شورای اداری تقدیر نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان میناب که با حضور مهندس نخعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب برگزار شد، از عملکرد مطلوب و دلسوزانه و تلاش های کادر مجرب و خدوم سلامت شبکه بهداشت به جهت خدمت رسانی شایسته به مردم شریف میناب و همچنین تعامل با مردم و مسئولین و دستگاههای اجرایی تقدیر شد.

دکتر حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت: اقدامات مؤثر بهداشتی  و برنامه ریزی مداوم و مستمر در حوزه سلامت شهرستان، حضور مسئولانه و دلسوزانه کادر بهداشتی و درمانی و تیم های کامل بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان میناب، مراکز پزشکی و دندانپزشکی، داروخانه ها، آزمایشگاهها، کلینیک ها، مراکز ترک اعتیاد و اورژانس ۱۱۵ در سال جاری و خدمت رسانی به مردم از اولویت های حوزه سلامت شهرستان می باشد.

گفتنی است، حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا معتمدی فر، امام جمعه شهرستان، مهندس هاشمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان و رؤسای دستگاههی اجرایی و ‌امنیتی در این جلسه حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز